FANDOM

Eliksiry to rodzaj przedmiotów... (jakiś opis).

Nazwa Opis Koszt
Eliksir żelaznej skóry. "Zaklęte jednostka będzie odnosić przez cały czas o 10% mniej obrażeń w wynika ataków." 800
Eliksir fortuny. "Zaklęte jednostki maja przez cały czas o 10% większe szanse trafienia" 800
Eliksir szybkiego srebra. "Permanentnie zwiększa o 10% inicjatywę wybranej jednostki." 800
Eliksir Wszechojca. "Dodaje trwale 15% punktów życia." 800
Eliksir mocy tytana. "Permanentnie zwiększa o 10% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklęta jednostkę w czasie bitwy." 800
Eliksir ochrony przed mocą wody . "Chroni przed pierwszym atakiem mocą wody podczas bitwy."
ochrony przed mocą powietrza . "Chroni przed pierwszym atakiem mocą powietrza podczas bitwy."
Eliksir ochrony przed mocą ziemi. "Chroni przed pierwszym atakiem mocą ziemi podczas bitwy."
Eliksir ochrony przed mocą ognia. "Chroni przed pierwszym atakiem mocą ognia podczas bitwy."
Eliksir uzdrowienia. "Przywraca 50 punktów życia." 150
Eliksir odnowy. "Przywraca 100 punktów życia." 300
Maść lecznicza. "Przywraca 200 punktów życia." 600
Eliksir życia. "Wskrzesza martwe jednostki." 400
Eliksir wigoru. "Przez jeden dzień zwiększa o 10% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklętą jednostkę w czasie bitwy."
Eliksir siły. "Przez jeden dzień zwiększa o 30% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklętą jednostkę w czasie bitwy."
Eliksir mocy. "Przez jeden dzień zwiększa o 50% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklętą jednostkę w czasie bitwy."
Eliksir ochrony. "Zaklęta jednostka będzie odnosić o 15% mniej obrażeń w wyniku ataków przez 1 dzień."
Eliksir kory. "Zaklęta jednostka będzie odnosić o 30% mniej obrażeń w wyniku ataków przez 1 dzień."
Eliksir chyżości. "Przez jeden dzień zwiększa o 15% inicjatywę wybranej jednostki."
Eliksir szybkości. "Przez jeden dzień zwiększa o 30% inicjatywę wybranej jednostki."
Eliksir ataku "Zaklęte jednostki mają o 15% większe szanse trafienia przez jeden dzień."
Eliksir celności "Zaklęte jednostki mają o 30% większe szanse trafienia przez jeden dzień."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki